عسل بانو...

آفتابی ترین روزهایم را میدهم تا فقط روبروی تو بنشینم و لبخند زیبا را از روی لبانت ببینم زیرا با لبخند تو من جان میگیرم و مگذار که
دلم بگیرد......

 


اینکه تمام عشقت رو به کسی بدی تضمینی برای این نیست که اون هم همین کارو بکنه پس انتظار عشق متقابل نداشته باش .. فقط منتظر باش عشق آروم تو قلبش رشد کنه و اگر اینطور نشدخوشحال باش که توی دل تو رشد کرده ...

در عرض یک دقیقه میشه یک نفر و خرد کرد .. در یک ساعت میشه کسی رو دوست داشت ..و در یک روز میشه عاشق شد ... ولی یک عمر طول میکشه تا کسی رو فراموش کرد ...

     

ــ سرت رو بذار رو سینم !!
     می شنوی ؟؟
  
 ــ هوم .. تند تند میزنه !!

   ــ مال تو هم مثل مال گنجشک میزنه .. تند  و تند و تند .
  
ــ آره .. چرا ؟
        
   ــ آخه قلب   من و تو    واسه هم میزنه ..
   تو واسه من .. من واسه تو .. *میخوان عقب نمونن از هم *
     
                          *در بسترت آرام میگیرم ای سنگ صبور.. 
                       آغوش گرم تو تنها نقطه ی پایان سردیهاست *